2006-09-25

Teater

livets teater
spelar den roll jag har valt
varför just denna?

5 kommentarer:

Anonym sa...

För att Ottar Calcutttar har skrivit pjäsen! ;)

Anonym sa...

hittat svaret än?
söker du andra roller
eller är du nöjd...?

Anton Larson sa...

jag söker inte direkt, utan väntar att min nästa roll skall komma till mig
så snart jag är klar med denna

ibland känns det som att nu får det vara nog med den här skiten
men jag har säkert ännu en hel del kvar att lära av den

kanske måste jag bara släppa taget om mitt gå-vidare-tänkande

Anonym sa...

har du bara en roll åt gången?
själv växlar jag mellan ett par...
jobbrollen är en trogen en.
tyvärr.
vad händer om du släpper taget, tror du?

Anton Larson sa...

många små roller i en större
jag vill släppa taget om den stora rollen
inte bara de små
jag skall sluta vara jag
det är bara det att jag blir lite orolig när jag knuffar jaget mot kanten
så då låtsaskapitulerar jag en stund
men det är bara tillfälligt