2007-10-17

Andalusien väntar

Jag har sovit sjukt lite den senaste veckan. Det har varit mycket att stå i med att bränna skivor från Florians alla satsanger den gångna veckan, förutom att sköta jobbet då.
De flesta skivorna är nu klara och åker i brevlådan imorgon bitti. Hoppas de som är kvar har lite tålamod.
Sedan bär det av till Nerja i Andalusien några dagar på konferens med jobbet. Jag måste åka hemifrån senast kl 4:45 imorgon bitti, så det blir visst knappt någon sömn i natt heller. Kanske kommer jag sova mig igenom hela konferensen. En skön tanke faktiskt.

Nu ska jag stupa i säng.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en jättebra resa och återkom med nya krafter!!!!!

Anonym sa...

Hej Anton

Tack än en gång för allt jobb du gjort

Namaste
Susanne

Anton Larson sa...

Tizzel tack! Dessvärre var det mer som att jag brände allt krut på konferensen, så nu har jag fullt sjå med att återhämta mig igen. Det går dock åt rätt håll nu. Jag har nämligen börjat sova på nätterna istället för att hålla på med annat...

Namaste Susanne! Namaste!