2007-09-18

Med Florian på Idöborg

Min kära lärare Florian Tathagata kommer, som vanligt i sällskap med sin partner Julia, till Sverige och Stockholm igen i mitten av oktober. Det blir först två dagar med satsanger i Stockholm 9-10 oktober, sedan en miniretreat på fyra dagar 11-14 oktober ute på Idöborg alldeles intill Nämdö i Stockholms skärgård. Jag minns inte om jag någon gång satt min fot på Idöborg, men jag spenderade många barndomssomrar ute på mina farföräldrars sommarställe på Nämdö. Det var nu många år sedan, så det ska bli ett kärt återseende av den delen av skärgården.
Sverigebesöket avslutas så med att Julia håller en body workshop under dagen och sedan satsang med Florian och Julia på kvällen den 15 oktober i Stockholm innan de reser vidare till Amsterdam.

Annica Medici och Agneta Milde gör ett fint jobb med att arrangera Florians besök här.

Jag kan inte nog rekommendera ett möte med Florian och Julia. Satsangerna är öppna för vem som helst och kostar 140 kr.

Inga kommentarer: